Activate life

Ilustrační obrázek

Vyvinuli jsme affiliate program pro Travelportal.cz

19.06.2013   kategorie: Activate Life

Společně s naším klientem, společností iSTEP, s. r. o., provozovatelem internetových stránek Travelportal.cz, jsme vyvinuli a přivedli na trh nový affiliate program. Oproti stávajícím provizním systémům má řadu výhod a několik zajímavých vylepšení. Přichází se začínající hlavní dovolenkovou sezonou a provizním partnerům nabízí vskutku zajímavé možnosti využití.
 
 
 
Ilustrační obrázek

Digitál je o spolupráci, ne o nástroji

07.06.2013   kategorie: Activate Life

Článek Lukáše Čecha, UX consultanta Etnetera Activate, který vyšel v časopise Marketing & Media 3.6.2013.
 
 
 
Ilustrační obrázek

Uspějete, když víte co měřit

30.04.2013   kategorie: Activate Life

Článek Lukáše Čecha, UX consultanta Etnetera Activate, který vyšel v časopise Marketing & Media 29.4.2013.
 
 
 
Ilustrační obrázek

Není důležité zúčastnit se, ale vyhrát

06.03.2013   kategorie: Activate Life    komentářů: 1

Brent Dykes, evangelista zákaznické analytiky v Adobe, nedávno publikoval zajímavý text popisující předpoklady toho, aby firma dosáhla úspěchů díky rozhodování na základě dat.

Publikovaný text obsahuje také zajímavou paralelu mezi firmou a sportovním týmem, kterou jsme se rozhodli přiblížit i publiku, pro které může být angličtina bariérou. Všem ostatním doporučujeme, aby si text přečetli v plném znění, protože souzní s našimi představami o zákaznické analytice.

 
 
 
Ilustrační obrázek

Od cookies k webové demografice

17.12.2012   kategorie: Activate Life

Článek Jiřího Štěpána, řidiče divize Etnetera Activate, který vyšel v časopise Marketing & Media 3.12.2012.
 
 
 
Ilustrační obrázek

Etnetera hodnotí WebExpo 2012

26.09.2012   kategorie: Activate Life    autor: LZa

Jako firma se zabýváme všemi třemi základními tématy, které letošní WebExpo pokrývalo. Designujeme, vyvíjíme a dohromady s našimi klienty řešíme obchodní výkonnost společných aktivit na internetu. I proto měla naše účast na WebExpu široký záběr – zúčastnilo se osmnáct vývojářů, designérů a konzultantů. V programu byl prostor také pro Jirku Štepána, který v pátek odpoledne prezentoval naše pokroky směrem ke svobodné firmě.
 
 
 
Ilustrační obrázek

Víte, co je Tag Management?

10.09.2012   kategorie: Activate Life    autor: LZa    komentářů: 2

Webová analytika má dnes sloužit převážně byznysu a marketingu. Implementace nástrojů je ale ve větších firmách závislá na oddělení IT. Schopnějším IT oddělením se často ve jménu bezpečnosti a stability vašich webů nebo aplikací podaří významně zpomalit změny zdrojových kódu. Zejména v době, kdy s analytikou začínáte, je to vážný problém, protože nedokážete včas opravit možné chyby nebo nasadit nová měření, díky kterým byste dokázali ihned dělat efektivnější rozhodnutí.
 
 
 
Ilustrační obrázek

Adobe Digital Marketing Summit 2012 – den poslední

01.06.2012   kategorie: Activate Life    autor: LZa

Poslední den summitu bývá obvykle lehce ovlivněn faktem, že den předchozí završuje párty s nabitým programem. Tentokrát jsem byl překvapen – podstatná část publika dorazila brzy ráno a zapojení účastníků do přednášek bylo intenzivní. Pokud vás nezajímá příliš mnoho detailů a chcete jen zachytit atmosféru summitu, skočte rovnou na odkazy pod článkem, kde najdete krátké shrnující video.
 
 
 
Ilustrační obrázek

Adobe Digital Marketing Summit 2012 – dny další

28.05.2012   kategorie: Activate Life    autor: LZa

Druhý a třetí den summitu byl již tradičně určen pro široké publikum zejména z řad klientů Adobe a potenciálních zájemců o jejich produkty v oblasti digitálního marketingu. Letos stejně jako loni je nutné pochválit především skvělou organizaci. Jedinou chybičkou byl výpadek WiFi v úterý dopoledne. Aby organizátoři zajistili kvalitní připojení přednášejícím, kteří ukazovali live dema nových produktů Adobe, museli jsme na několik hodin zmizet v digitálním stínu a o konferenci referovali pouze šťastlivci s datovými tarify.
 
 
 
Ilustrační obrázek

Adobe Digital Marketing Summit 2012 - den první

23.05.2012   kategorie: Activate Life    autor: LZa

Adobe se přizpůsobuje trendům a aktuálním pojmům nezvykle svižně. I proto nedávno došlo k přejmenování skupiny produktů, které nabízí tato korporace jako řešení analytiky a optimalizace ve všech oblastech, kde je využívána výpočetní technika. Online Marketing se tedy změnil na Digital Marketing. Aktivity marketérů totiž stále častěji přetékají do nativních aplikací v mobilních telefonech nebo do offline světa a hranice s online se tedy díky všudypřítomným technologiím smazává.
 
 
 
 

RSS - Blog


RSS kanál Blogu

Offlineblog

Offlineblog

Ljama


Komix z prostředí imaginární firmy.

ljama

Ještě jste ho nečetli? Tak tudy ...

 
Doporučujeme: Nabídka práce, volná pracovní místa - pracovní portál SPRÁVNÝKROK.CZ