Activate life

Vyvinuli jsme affiliate program pro Travelportal.cz
19.06.2013 kategorie: Activate Life
Společně s naším klientem, společností iSTEP, s. r. o., provozovatelem internetových stránek Travelportal.cz, jsme vyvinuli a přivedli na trh nový affiliate program. Oproti stávajícím provizním systémům má řadu výhod a několik zajímavých vylepšení. Přichází se začínající hlavní dovolenkovou sezonou a provizním partnerům nabízí vskutku zajímavé možnosti využití.
Digitál je o spolupráci, ne o nástroji
07.06.2013 kategorie: Activate Life
Článek Lukáše Čecha, UX consultanta Etnetera Activate, který vyšel v časopise Marketing & Media 3.6.2013.
Uspějete, když víte co měřit
30.04.2013 kategorie: Activate Life
Článek Lukáše Čecha, UX consultanta Etnetera Activate, který vyšel v časopise Marketing & Media 29.4.2013.
Není důležité zúčastnit se, ale vyhrát
06.03.2013 kategorie: Activate Life komentářů: 1
Brent Dykes, evangelista zákaznické analytiky v Adobe, nedávno publikoval zajímavý text popisující předpoklady toho, aby firma dosáhla úspěchů díky rozhodování na základě dat.
Publikovaný text obsahuje také zajímavou paralelu mezi firmou a sportovním týmem, kterou jsme se rozhodli přiblížit i publiku, pro které může být angličtina bariérou. Všem ostatním doporučujeme, aby si text přečetli v plném znění, protože souzní s našimi představami o zákaznické analytice.

Od cookies k webové demografice
17.12.2012 kategorie: Activate Life
Článek Jiřího Štěpána, řidiče divize Etnetera Activate, který vyšel v časopise Marketing & Media 3.12.2012.
Etnetera hodnotí WebExpo 2012
26.09.2012 kategorie: Activate Life autor: LZa
Jako firma se zabýváme všemi třemi základními tématy, které letošní WebExpo pokrývalo. Designujeme, vyvíjíme a dohromady s našimi klienty řešíme obchodní výkonnost společných aktivit na internetu. I proto měla naše účast na WebExpu široký záběr – zúčastnilo se osmnáct vývojářů, designérů a konzultantů. V programu byl prostor také pro Jirku Štepána, který v pátek odpoledne prezentoval naše pokroky směrem ke svobodné firmě.
Víte, co je Tag Management?
10.09.2012 kategorie: Activate Life autor: LZa komentářů: 2
Webová analytika má dnes sloužit převážně byznysu a marketingu. Implementace nástrojů je ale ve větších firmách závislá na oddělení IT. Schopnějším IT oddělením se často ve jménu bezpečnosti a stability vašich webů nebo aplikací podaří významně zpomalit změny zdrojových kódu. Zejména v době, kdy s analytikou začínáte, je to vážný problém, protože nedokážete včas opravit možné chyby nebo nasadit nová měření, díky kterým byste dokázali ihned dělat efektivnější rozhodnutí.
Adobe Digital Marketing Summit 2012 – den poslední
01.06.2012 kategorie: Activate Life autor: LZa
Poslední den summitu bývá obvykle lehce ovlivněn faktem, že den předchozí završuje párty s nabitým programem. Tentokrát jsem byl překvapen – podstatná část publika dorazila brzy ráno a zapojení účastníků do přednášek bylo intenzivní. Pokud vás nezajímá příliš mnoho detailů a chcete jen zachytit atmosféru summitu, skočte rovnou na odkazy pod článkem, kde najdete krátké shrnující video.
Adobe Digital Marketing Summit 2012 – dny další
28.05.2012 kategorie: Activate Life autor: LZa
Druhý a třetí den summitu byl již tradičně určen pro široké publikum zejména z řad klientů Adobe a potenciálních zájemců o jejich produkty v oblasti digitálního marketingu. Letos stejně jako loni je nutné pochválit především skvělou organizaci. Jedinou chybičkou byl výpadek WiFi v úterý dopoledne. Aby organizátoři zajistili kvalitní připojení přednášejícím, kteří ukazovali live dema nových produktů Adobe, museli jsme na několik hodin zmizet v digitálním stínu a o konferenci referovali pouze šťastlivci s datovými tarify.
Adobe Digital Marketing Summit 2012 - den první
23.05.2012 kategorie: Activate Life autor: LZa
Adobe se přizpůsobuje trendům a aktuálním pojmům nezvykle svižně. I proto nedávno došlo k přejmenování skupiny produktů, které nabízí tato korporace jako řešení analytiky a optimalizace ve všech oblastech, kde je využívána výpočetní technika. Online Marketing se tedy změnil na Digital Marketing. Aktivity marketérů totiž stále častěji přetékají do nativních aplikací v mobilních telefonech nebo do offline světa a hranice s online se tedy díky všudypřítomným technologiím smazává.