Datart - e shop

Nový prodejní internetový kanál z dílny ET NETERA

Potřeba

Společnost DATART INTERNATIONAL, a.s., člen mezinárodní skupiny KESA Electricals plc, je přední český a slovenský maloobchodní prodejní řetězec zaměřený na spotřební elektroniku. Od prosince 2005 nabízí zákazníkům díky řešení firmy ET NETERA komfortní nákup prostřednictvím vlastního e-shopu.

Společnost DATART INTERNATIONAL, a.s., plánovala dlouhodobě vstup na internetový trh. Vzhledem k očekávání zákazníků vyžadovala kvalitní a spolehlivé řešení elektronického obchodu, které jí umožní získat co největší podíl na trhu. Vstupní požadavky:

  • možnost on-line nákupu spotřební elektroniky
  • kvalita a dostatečná robustnost i pružnost řešení
  • propojení se stávajícími aplikacemi a systémy
  • zvýšení obratu prostřednictvím nového prodejního kanálu bez omezení kanálů stávajících
  • zvýšení marže díky snížení nákladů
  • zajištění vysoké návštěvnosti
  • podpora značky

Řešení

Koncepce

Základní koncepce řešení vychází z potřeby propojení několika interních i externích aplikací a systémů včetně synchronizace, která umožňuje informační propojení zákazníků e-shopu, call centra, vedení a bankovních systémů (platby) s infrastrukturou společnosti DATART INTERNATIONAL, a.s.

Filozofií řešení bylo poskytnout zákazníkům komfortní uživatelské rozhraní, zpřístupnit vedoucím pracovníkům podklady pro rozhodování a umožnit administrátorům dostatečně pokročilou správu.

Architektura

Infrastruktura řešení je složena ze 2 publikačních serverů a 1 editačního serveru.

Architektura je tvořena 5 základními částmi: systémem pro správu obsahu jNetPublish, platebním centrem, systémy společnosti DATART INTERNATIONAL, a.s., související podpůrnou administrativou Back-office a datovými sklady.

Řešení jNetPublish je prostřednictvím výměny údajů o stavech objednávek propojeno s logistickým a finančním systémem (zákazník tak má neustále přehled o aktuálním stavu své objednávky). Platební centrum (PayCenter), ve kterém probíhají platební transakce, je pomocí předávání údajů o platbách propojeno s finančním a logistickým systémem. Na finanční a logistický systém má rovněž prostřednictvím aktualizací katalogu vazbu Back-office, který dále udržuje datové sklady pravidelně aktualizované.

Výsledek řešení

Všechny požadavky byly splněny. Společnost ET NETERA implementovala a integrovala komplexní řešení elektronického obchodu www.datart.cz skládajícího se z řady modulů propojených do funkčního obchodního celku:

  • automatizace procesů
  • katalog produktů s možností on-line nákupu
  • platební centrum
  • nástroj pro cenotvorbu
  • nástroj pro on-line marketing (včetně řízení akcí či kampaní)
  • nástroj pro analýzu prodejů
  • datové propojení e-shopu s ERP prostřednictvím webových služeb
  • možnost rozšíření

Přínosy

Nově vzniklý e-shop umožnil dosáhnout všech stanovených cílů:

  • prokazatelný růst obratu
  • prokazatelný růst počtu zákazníků
  • prokazatelný růst návštěvnosti
  • úspěšný vstup na předvánoční trh
  • informace (např. statistiky) k podpoře rozhodování
Sdílet odkaz:
tisk
 

Reference - kontakty


Máte-li zájem se některého z našich klientů přeptat na podrobnosti týkající se některého z projektů, či zjistit nakolik jsou spokojeni s našimi službami, neváhejte se s námi spojit. Rádi vám poskytneme veškeré kontakty.

Obchodní oddělení
sales@etnetera.cz,
+420 233 326 810

Řekli o nás


Telefónica O2 Czech Republic

"Společnost Telefónica O2 Czech Republic je velmi náročná při výběru svých dodavatelů. Přesto nebo právě proto, řešíme už od roku 1998 některé internetové projekty v oblasti CMS, tvorby www prezentací a podpory zákazníků i našich partnerů se společností Et netera"... více

Fortuna

"Nehledali jsme jenom technického dodavatele, který by nám dokázal poskytnout kvalitní vývojové práce a garance provozu na špičkové úrovni ale hlavně partnera, se kterým budeme moci úžeji spolupracovat na businessové úrovni. Tyto podmínky splnila nejlépe právě Et netera".... více

 
Doporučujeme: Nabídka práce, volná pracovní místa - pracovní portál SPRÁVNÝKROK.CZ