EUROMEDIA GROUP – Knižní web

Vytvoření výkonného prodejního a komunikačního kanálu na Internetu.

Potřeba

Společnost Euromedia Group potřebovala vyřešit stupňující se nutnost sjednotit internetová řešení za účelem dosažení synergického efektu. Cílem bylo vytvořit výkonný prodejní a komunikační kanál na Internetu pro B2B i B2C.

Portál měl specifickým způsobem podle potřeb a cílů Euromedia Group oslovit zejména následující cílové skupiny:

  • běžní internetoví návštěvníci
  • členové Knižního klubu
  • knihkupci

Řešení

Jako první byla provedena důkladná analýza, včetně auditu již existujících řešení. V návaznosti proběhla identifikace hlavních potřeb a rozdělení projektu na jednotlivé fáze, které byly vybudovány postupně:

  • komplexní velkoobchodní nástroj pro knihkupce
  • nákupní portál pro internetovou veřejnost s širokou nabídkou knižních titulů v ČR
  • knižní Klub – komunikační a nákupní prostor pro členy klubu
  • zákaznický servis – online nástroj pro zákaznickou podporu podporující komunikaci pomocí SMS, emailů nebo instant messagingu
  • návrh logotypu pro KnižníWeb

Technický pohled

Systém je navržen modulárním způsobem, který umožňuje trvalou rozšiřitelnost systému dle potřeb zákazníka. Základem je osvědčený systém jNetPublish, který zajišťuje správu obsahu portálu a jeho zobrazování uživatelům.

Klíčovým bodem bylo hladké navázání na interní procesy spolešnosti Euromedia Group, zejména na ERP systém LCS Noris. Et netera zajistila integraci prostřednictvím XML rozhraní, které synchronizuje informace o nabídce, objednávkách a zákaznících systému. Systém je postaven tak, že je schopen plně fungovat i v případě výpadku komunikace mezi ERP systémem a e-shopem.

Nedílnou součástí každého e-shopu je i široká nabídka platebních metod realizovaných prostřednictvím produktu PayCenter, modulárního řešení pro placení na Internetu.

Systém PayCenter zajišťuje iniciaci platebních transakcí a jejich napojení na objednávkový proces.

Kromě webového rozhraní disponuje e-shop i alternativním interface pro příjem objednávek prostřednictvím e-mailu nebo SMS, které s oblibou využívají členové Knižního klubu.

Přínosy

Mezi hlavní přínosy se řadí zejména:

  • zjednodušení komunikace s knihkupci – přesun na Internet a GSM
  • získávání nových členů do Knižního klubu
  • budování čtenářské komunity, informovaní o novinkách
Sdílet odkaz:
tisk
 

Reference - kontakty


Máte-li zájem se některého z našich klientů přeptat na podrobnosti týkající se některého z projektů, či zjistit nakolik jsou spokojeni s našimi službami, neváhejte se s námi spojit. Rádi vám poskytneme veškeré kontakty.

Obchodní oddělení
sales@etnetera.cz,
+420 233 326 810

Řekli o nás


Telefónica O2 Czech Republic

"Společnost Telefónica O2 Czech Republic je velmi náročná při výběru svých dodavatelů. Přesto nebo právě proto, řešíme už od roku 1998 některé internetové projekty v oblasti CMS, tvorby www prezentací a podpory zákazníků i našich partnerů se společností Et netera"... více

Fortuna

"Nehledali jsme jenom technického dodavatele, který by nám dokázal poskytnout kvalitní vývojové práce a garance provozu na špičkové úrovni ale hlavně partnera, se kterým budeme moci úžeji spolupracovat na businessové úrovni. Tyto podmínky splnila nejlépe právě Et netera".... více

 
Doporučujeme: Nabídka práce, volná pracovní místa - pracovní portál SPRÁVNÝKROK.CZ