SCANIA CR - Intranet

Po detailní analýze potřeb jsme realizovali intranet pro sdílení informací v rámci společnosti SCANIA. Systém, který se stal jedním z hlavních firemních komunikačních nástrojů slouží pro komunikaci jak mezi zaměstnanci, tak mezi jednotlivými dealerstvími a pražskou centrálou.

Potřeba

Společnost Scania naléhavě potřebovala systém, který by umožnil sdílet informace a zjednodušit komunikaci mezi zaměstnanci, centrálou a jednotlivými dealery.

Řešení

Intranet je navržen jako otevřený DMS systém, sloužící pro publikaci dokumentů, se kterými pracují jednolivá oddělení společnosti. systém je postaven na osvědčené platformě jNetPublish, který zajišťuje základní funkce, řízení přístupových práv k informacím, jejich editaci a publikaci na intranetu.

Hlavní moduly a funkce

Intranet je složen z modulů, které nabízejí funkce pro různé skupiny uživatelů. Mezi ně například patří:

  • správa servisních manuálů
  • správa databáze manuálu náhradních dílů
  • dokumenty pro marketing
  • evidence obchodních dokumentů
  • informování o novinkách v systému

Samozdřejmostí u systému této třídy je velmi výkoné vyhledávání, které umožnuje uživatelům velmi snadno nalézt kýženou informací. Z dalších vlastností vybíráme:

  • verzování dokumentů - systém jNetPublish je plně transakční a díky tomu je možné provést rollback provedených akcí. U každého dokumentu je možné sledovat celou historii změn a v případě potřeby se vrátit do předchozích stavů
  • vysoká stabilita a výkon
  • transparentní přihlašování uživatelů - systém plně spolupracuje s Active Directory serverem. Uživatel je proto automaticky rozpoznán bez nutnosti zadávání jména a hesla

Přínosy

Nasazení systému znamená zásadní změnu v práci s informacemi. Z hlediska uživatelů dochází k výraznému zvýšení rychlosti vyhledání požadované informace. Stejně tak se zjednodušuje a standardizuje proces publikace a distribuce dokumentů. To ve svém důsledku vede ke zvýšení produktivity práce zaměstnanců. Mimo to systém sleduje i další cíle:

  • snížit náklady na distribuci informací dealerství, kdy se dosavadní papírová komunikace nahradí publikováním informací na intranetu
  • umožňuje efektivní řízení přístupu k informacím díky silmému mechanismu nastavování řístupových práv a integraci s Active Directory
  • vytvořit komunikační kanál pro interní marketing
Sdílet odkaz:
tisk
 

Reference - kontakty


Máte-li zájem se některého z našich klientů přeptat na podrobnosti týkající se některého z projektů, či zjistit nakolik jsou spokojeni s našimi službami, neváhejte se s námi spojit. Rádi vám poskytneme veškeré kontakty.

Obchodní oddělení
sales@etnetera.cz,
+420 233 326 810

Řekli o nás


Telefónica O2 Czech Republic

"Společnost Telefónica O2 Czech Republic je velmi náročná při výběru svých dodavatelů. Přesto nebo právě proto, řešíme už od roku 1998 některé internetové projekty v oblasti CMS, tvorby www prezentací a podpory zákazníků i našich partnerů se společností Et netera"... více

Fortuna

"Nehledali jsme jenom technického dodavatele, který by nám dokázal poskytnout kvalitní vývojové práce a garance provozu na špičkové úrovni ale hlavně partnera, se kterým budeme moci úžeji spolupracovat na businessové úrovni. Tyto podmínky splnila nejlépe právě Et netera".... více

 
Doporučujeme: Nabídka práce, volná pracovní místa - pracovní portál SPRÁVNÝKROK.CZ