Ticketpro

02. 10. 2009

Nový informační portál skupiny Ticketpro s katalogem kulturních, společenských a sportovních akcí je zároveň hlavním prodejním nástrojem vstupenek. Bezchybný provoz portálu a snadná orientace na něm je klíčovým faktorem zaručujícím úspěšné obchodní fungování společnosti.

Potřeba

Společnost Ticketpro je aktivní v 15 zemích a každá z nich potřebovala spravovat vlastní web, který by splňoval požadavky kladené na moderní webovou prezentaci. Jádrem všech prezentací je katalog, kde jsou prezentovány kulturní, společenské, sportovní a jiné akce. Další obsah je tvořen tiskovými zprávami, přehledem prodejních míst a dalšími informacemi o společnosti. Tento obsah je velmi dynamický, často se mění, a bylo proto potřeba nasadit systém, který by umožňoval jej rychle a snadno spravovat.

Hlavní cílové skupiny:

  1. Zájemci o koupi vstupenek na kulturní akce pořádané v zemích, ve kterých působí skupina Ticketpro.
  2. Nepřímou cílovou skupinou jsou pořadatelé, jejichž akce jsou v portálu prezentovány.

Hlavní cíle tohoto projektu byly:

  • zvýšení prodejů vstupenek
  • modernizace informačního portálu
  • udržení maximální dostupnosti aplikace
  • razantní úspory nákladů při implementaci portálu v pobočkách dalších států

Řešení

Portál byl navržen s důrazem na přehlednou strukturu a intuitivní ovládání. Architektura systému byla zároveň navržena tak, aby byla schopna obsloužit všechny uživatele i v době maximálního zatížení při prodeji vstupenek na mimořádné akce hvězd světového showbusinessu. Takové zatížení může znamenat počty přístupů v řádech milionů za den, ve špičkách se pak počty přístupů dokonce blíží k jednomu milionu za hodinu.
Celý systém byl postaven na Content Management Systému jNetPublish. jNetPublish zde slouží jako nástroj na správu obsahu a zároveň byl integrován s interními systémy společnosti Ticketpro, které řeší samotný proces nákupu lístků.

Nedílnou součástí rozsáhlého řešení je i komplexní 24/7 outsourcing provozu portálu:

  • údržba hardware (web servery, firewally, proxy servery)
  • správa a provoz systémů a databází
  • garantovaný fixní čas odstranění výpadku
  • garantovaný čas výjezdu
  • údržba zabezpečení, zálohování
  • monitoring funkčnosti
  • 24/7 hotline

Výsledky:

Během jediného dne bylo prodáno 70.000 vstupenek na koncert Madonny (Sticky and Sweet Tour), 90 % vstupenek bylo prodáno jako E-Ticket.
Celkový počet přístupů za tento jediný den bylo 4 798 651, přičemž ve špičce tvořilo maximální hodinovou zátěž 991 510 přístupů.
To vše bez výpadků, se 100% spolehlivostí.

Za první 3 měsíce provozu se vrátilo již 30 % vložených nákladů.

Ticketpro díky novému portálu a zvolené strategii hodlá celosvětově zdvojnásobit do dvou let počet prodaných lístků.

„Spolupráce se společností Et netera probíhala k naší naprosté spokojenosti. Jejím výsledkem je moderní web, který maximálně splňuje naše potřeby. Celý projekt probíhal hladce, byl spuštěn v termínu a  ve vysoké kvalitě,“ řekl technický ředitel skupiny Ticketpro Jan Nesměrák.
Sdílet odkaz:
tisk
 

Reference - kontakty


Máte-li zájem se některého z našich klientů přeptat na podrobnosti týkající se některého z projektů, či zjistit nakolik jsou spokojeni s našimi službami, neváhejte se s námi spojit. Rádi vám poskytneme veškeré kontakty.

Obchodní oddělení
sales@etnetera.cz,
+420 233 326 810

Řekli o nás


Telefónica O2 Czech Republic

"Společnost Telefónica O2 Czech Republic je velmi náročná při výběru svých dodavatelů. Přesto nebo právě proto, řešíme už od roku 1998 některé internetové projekty v oblasti CMS, tvorby www prezentací a podpory zákazníků i našich partnerů se společností Et netera"... více

Fortuna

"Nehledali jsme jenom technického dodavatele, který by nám dokázal poskytnout kvalitní vývojové práce a garance provozu na špičkové úrovni ale hlavně partnera, se kterým budeme moci úžeji spolupracovat na businessové úrovni. Tyto podmínky splnila nejlépe právě Et netera".... více

 
Doporučujeme: Nabídka práce, volná pracovní místa - pracovní portál SPRÁVNÝKROK.CZ