Soyka personalizace

Soyka je nástroj, který vám pomůže zvýšit konverzi a učinit vaše zákazníky spokojenější. Jak? Díky sdělením personalizovaným dle demografických dat, zájmů a preferencí ale i nákupní historie a zvyklostí uživatelů. Neříkejte všechno všem. Nespamujte. Nabídněte těm správným zákazníkům co opravdu chtějí, ve chvíli kdy to chtějí

I. Komu lépe prodáte?

II. K čemu je mi dobrá SOYKA

Soyka sbírá informace o vašich zákaznících a vytváří jejich uživatelské profily. Tyto data lze využít na zařazení zákazníků do segmentů a na jejich základě můžeme v reálném čase personalizovat web a e-maily.

Víme, co děláme, proto je vše navrženo:

  • Velmi robustně, tak abychom dokázali spravovat řádově milióny uživatelů
  • Bezpečně, neboť jsme si vědomi, o jak citlivá data se jedná
  • Otevřeně, abychom dokázali sbírat data z maxima zdrojů a naopak umožnili co nejvíce systémům zjistit si data nutná pro personalizace

1. Sbírá data o uživatelích. Dlouhodobě.

  • historie nákupů
  • e-mail
  • historie reakcí na kampaně
  • historie z prohlížeče
  • historie návštěv


2. Segmentace a personalizace.
Dle jejich demografických charakteristik, nákupních preferencí a stylu. Na základě této segmentace distribuuje personalizovaná sdělení jednotlivými kanály.

  • newsletter
  • web
  • call centrum
  • reklama

 

III. Výsledek

Cílem je nabídnout vašim zákazníkům co chtějí a ve chvíli, kdy to chtějí. Přizpůsobit web tak, aby se na něm lépe orientovali. Posílat e-maily s obsahem, který je bude zajímat a ne otravovat. Moci reagovat na různé akce pomocí vašeho call centra.

Personalizovaný web:

  • obsah automaticky generován na základě uživatelských referencí
  • doporučuje adekvátní zboží, doplňky a služby

 

Reklamní sdělení:

  • remarketingové nástroje
  • relevantní nabídka zboží dle projeveného zájmu uživatele

 

Chytrý e-mailing:

  • ve správný čas
  • přiměřeně často
  • relevantní personalizovaný obsah
  • nezávislost na konkrétním e-mailingovém nástroji

 

Direct akce:

  • call centrum uživatele zná a dokáže jej lépe obsloužit
  • chat - dokáže pomoci a pošťouchnout v kritický okamžik (zpravidla těsně před koupí)

 

Reference
Společnost Datart (top 3 e-shop v CR) využívá prvku personalizace v rozhraní webu, e-mailové komunikaci i remarketingu. Díky optimalizaci databáze, nasazení systému APSIS personalizaci e-mailu se meziročně podařilo více než zdvojnásobit obrat generovaný z e-mailových kampaní. Velmi úspěšné jsou i personalizované nabídky na homepage a dalších stránkách, které mají proklikovost a konverzní schopnost o řád vyšší než klasické nabídky. Celkově aktivitám kolem personalizace přičítáme růst konverze o cca. 10-20%.

Jiří Navratil
Head of online - Datart

 

Další informace naleznete také na soyka.etnetera.cz. Demo si můžete vyzkoušet na soyka-demo.etnetera.cz nebo nám napište na soyka@etnetera.cz

Sdílet odkaz:
tisk
 

Kontakt obchod


Pro více informací neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení.
sales@etnetera.cz,
+420 233 326 810

Základní údaje o firmě


Vznik:3.2.1997
Typ:a.s.
Lidé:165 (6/2014)
Obrat:262 mio Kč (2013)

Vývoj obratu společnosti v letech 1997-2013
(v miliónech Kč)


Vývoj obratu společnosti v letech 1997-2012

Průměrný počet zaměstnanců v letech 1997-2013


Průměrný počet zaměstnanců v letech 1997-2012


Grafy ke stažení najdete v zde.


 
Doporučujeme: Nabídka práce, volná pracovní místa - pracovní portál SPRÁVNÝKROK.CZ