Press Life

Ilustrační obrázek

Volksbank spustila novou, v bankovnictví unikátní, online kampaň

18. 10. 2010 17:15    kategorie: Press Life    autor: OČi    komentářů: 0

Volksbank na adrese www.modrikralici.cz spustila svoji novou kampaň zaměřenou na komunikaci běžného spořícího účtu.
 

Tato kampaň přináší do bankovní komunikace vtip a hravost - principem hry je trefit mincí co nejvíce modrých králíků a zároveň je ochránit od škodné. Nahrané body až do výše 750 Kč je pak možné ihned převést na nový účet pomocí on-line formuláře sloužícího pro otevření spořícího účtu.

Hra je komunikována také pomocí on-line kampaně, a to formou bannerové kampaně na portálech Novinky.cz, Super.cz, Tiscali.cz a iDnes.cz, integrací on-line hry do herních portálů (hry.cz, geewa.cz) a PPC kampaní v Google Adwords a Sklik.

Koncept, kreativu, naprogramování a analytiku kampaně včetně nákupu médií připravila Et netera ve spolupráci s Fragile media.

Sdílet odkaz:
tisk

Diskuze k článku

K článku nebyl zatím přidán komentář.

Přidat příspěvek

 

Kontakt pro média


Máte zájem o další informace, odborný článek či přednášku na konferenci? Kontaktujte nás prosím na pr@etnetera.cz.

RSS - Press Life


RSS kanál Press

Ljama


Komix z prostředí imaginární firmy.

ljama

Ještě jste ho nečetli? Tak tudy ...

 
Doporučujeme: Nabídka práce, volná pracovní místa - pracovní portál SPRÁVNÝKROK.CZ