Press Life

Ilustrační obrázek

Et netera postavila a spustila portál firmy Resinex Group. Polymery jsou nyní online ve 27 jazycích.

19. 01. 2012 13:15    kategorie: Press Life    autor: JPa    komentářů: 0

Není mnoho B2B firem z ryze průmyslového odvětví, které by věnovaly zvýšenou pozornost své webové prezentaci. Resinex, přední celoevropský dodavatel materiálů pro plastikářský a gumárenský průmysl, se rozhodl tento přístup změnit.
 

Resinex je jediným dodavatelem plastů a kaučuků, který pokrývá všechny evropské státy (navíc i Turecko a Rusko). V roce 2010 měla firma 400 zaměstnanců a její obrat činil 500 000 tun plastů s obratem 820 milionů €.
„Distribuce polymerů doposud spoléhala převážně na tradiční způsoby marketingu vzhledem k limitovanému počtu známých zákazníků,“ říká Jakub Hrdina z Resinex Czech Republic s.r.o., který měl celou akci na starost ze strany klienta. „Jako vedoucí firma v oboru jsme se rozhodli lépe využít možnosti nabízené internetem, a proto jsme přistoupili k tvorbě komplexních stránek pokrývajících všechny evropské jazyky.“

Po vyhraném výběrovém řízení Et netera zpracovala rozsáhlou analýzu, navrhla strukturu nové podoby prezentace a její design. Portál byl postaven na opensource technologii PHP MODX. Nešlo však jen o „mechanické“ přepsání strohé nabídky plastů, polymerů, elastomerů či kaučuků s drobnými úpravami pro 31 států, kde má Resinex zastoupení. Každá z těchto zemí má totiž personalizovaný obsah, a to jak ve svém národním jazyce, tak i v 1:1 překladu do angličtiny. „Turecko, Řecko nebo Rusko jsou státy, kde se nám hůře kontroloval obsah, na druhou stranu stále mají pouze jednu jazykovou mutaci (plus anglický překlad). Úplně na opačném pólu je Švýcarsko, kde je obsah kromě angličtiny editován v dalších třech jazycích,“ popisuje zvláštnosti při výrobě Et netera project manager Lukáš Lejsek.

Bylo náročné komunikovat a distribuovat jednu myšlenku mezi 31 zemí, 31 kultur a 31 mentalit, nicméně vše dospělo bez větších problémů do zdárného konce.
“Náš záměr byl poměrně jednoduchý, leč realizace v sobě skrývala řadu překážek daných nutností koordinace informací a překladů textů mezi tolika lokálními pobočkami. A právě proto jsme rádi, že jsme zvolili firmu Et netera, jejíž profesionální přístup významně přispěl k úspěchu celého projektu,“ dodává Jakub Hrdina.

Et netera si může udělat další čárku v segmentu hyperjazyčných portálů. Po Ministerstvu zahraničních věcí České republiky, TicketPro a jiných přibyl do této „rodiny“ i Resinex na stránkách www.resinex.com.

Sdílet odkaz:
tisk

Diskuze k článku

K článku nebyl zatím přidán komentář.

Přidat příspěvek

 

Kontakt pro média


Máte zájem o další informace, odborný článek či přednášku na konferenci? Kontaktujte nás prosím na pr@etnetera.cz.

RSS - Press Life


RSS kanál Press

Ljama


Komix z prostředí imaginární firmy.

ljama

Ještě jste ho nečetli? Tak tudy ...

 
Doporučujeme: Nabídka práce, volná pracovní místa - pracovní portál SPRÁVNÝKROK.CZ