Press Life

Ilustrační obrázek

Etnetera opět uspěla v soutěži Internet Effectiveness Awards

31. 03. 2014 10:34    kategorie: Press Life    autor: Ondřej Čihař    komentářů: 0

Společnost Etnetera opět zabodovala v soutěži Internet Effectiveness Awards (IEA), která oceňuje nejefektivnější projekty na českém internetu. Etnetera zvítězila v kategorii telekomunikace a IT s projektem online řešení věrnostního programu „O2 Extra výhody“, který vytvořila ve spolupráci s Motion Media s.r.o. pro klienta Telefónica ČR a.s. Soutěž IEA ocenila již po osmé efektivní a funkční řešení pro nejlepší online a internetové kampaně a komunikaci.
 

Internet Effectiveness Awards je soutěž organizovaná Asociací dodavatelů internetových řešení – Asociace.biz, kde odborná porota hodnotí konkrétní projekty na základě efektivity. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům. Letošní rok bylo nominováno celkem 89 projektů, na shortlistu se jich umístilo 36. Tradiční slavnostní vyhlášení výsledků IEA 2013 proběhlo 27. března v Paspově sále v Praze.

O2 Extra výhody (www.o2extravyhody.cz) je řešení nejúspěšnějšího online věrnostního programu v ČR, které umožňuje zákazníkům čerpat výhody a slevy u exkluzivních partnerů na webu, na mobilním webu,v mobilní aplikaci i prostřednictvím SMS. Koncept upouští od klasického využívání typických plastových věrnostních karet a katalogů. V případě O2 Extra je vše realtime - online. V rámci všech vyvinutých platforem má uživatel k dispozici několik funkcí, které mu ulehčí vyhledávání výhod ať pomocí geolokace a nebo jednoduchého filtrování dle kategorií. Součástí komplexního řešení je i aplikace pro partnery, která jim umožňuje validaci kódů v terénu nebo reportovací nástroj, který plní funkci pro další marketingová rozhodnutí a reportování partnerům a stanovení tak příslušných provizí.

Řešení je schopné okamžitě identifikovat uživatele a to jak na webu, tak v mobilní aplikaci. V rámci webu je implementován personalizační nástroj, který usnadňuje uživateli nabídku relevantních výhod a to i v rámci pravidelných newsletterů. Klíčová technologická i konkurenční výhoda je v tom, že řešení pokrývá možnost uplatnění výhod přes všechny online kanály - SMS (klíčová slova), web, mobilní verze webu, mobilní aplikace.

„Cílem řešení bylo posílit věrnost zákazníků společnosti a image značky a spustit program, který bude masově využívaný a stane se pro zákazníky užitečný z pohledu nákupu služeb a zboží. Oba tyto stanovené cíle se nám podařilo splnit,“ říká Václav Krátký, Senior marketing specialist společnosti Telefónica O2.

Využívání věrnostního programu je nyní bezbariérové a naprosto zjednodušené. Nikdo se nemusí nikam registrovat a pro všechny platí stejné výhody bez rozdílu. Čerpání v rámci programu bylo nadesignováno na minimum nutných kroků. Do věrnostního programu byli nasmlouváni atraktivní partneři (např. Agip, Intersport, C&A;, Baumax, KFC).Díky atraktivitě partnerů, technologické použitelnosti a dostupnosti se daří přeplňovat stanovené cíle.

Údaje za rok 2013:
Počet vygenerovaných kódů: 2 200 000,
Počet stažení aplikace: 350 000,
Zákazníci celkově ušetřili: 245 000 000 CZK.

"Úspěch aplikace jsme se snažili podpořit flexibilním přístupem při rozvoji extra výhod tak, aby se další potenciál využil co nejdříve a nejlépe. Snažíme se se zadavatelem spolupracovat již v okamžiku vzniku zadání, to nám často ušetří mnoho času při budoucí realizaci a zákazník je pak i více spokojen se samotnou správou obsahu případně s danými vlastnostmi při složitějších integracích" uvedl Josef Sojka ze společnosti Etnetera.

Sdílet odkaz:
tisk

Diskuze k článku

K článku nebyl zatím přidán komentář.

Přidat příspěvek

 

Kontakt pro média


Máte zájem o další informace, odborný článek či přednášku na konferenci? Kontaktujte nás prosím na pr@etnetera.cz.

RSS - Press Life


RSS kanál Press

Ljama


Komix z prostředí imaginární firmy.

ljama

Ještě jste ho nečetli? Tak tudy ...

 
Doporučujeme: Nabídka práce, volná pracovní místa - pracovní portál SPRÁVNÝKROK.CZ