Press Life

Etnetera Group vstupuje do Fragile Media a rozšiřuje tak své služby o kreativní online kampaně a nákup médií
02. 09. 2014 17:10 kategorie: Press Life komentářů: 1
Získání podílu ve Fragile Media je důležitým krokem ve strategii skupiny Etnetera Group a vyvrcholením dlouholeté spolupráce mezi Fragile Media a ostatními firmami ve skupině. Etnetera Group nyní nabízí opravdu komplexní online marketingové služby a naplno tak využívá synergie jednotlivých firem skupiny.
“Snažíme se stavět skupinu schopnou v klíčových oblastech online prostředí pokrýt veškeré potřeby klienta. Od vývoje a správy technologicky složitých webových aplikací, přes vyhodnocování dat, až po tvorbu kreativních kampaní nebo správy PPC reklamy,” uvedl Václav Bittner, spoluzakladatel a člen představenstva Etnetera Group.
Agentura Fragile Media se zaměřuje především na online marketing. Zvyšuje návštěvnost webů, počet objednávek, viditelnost značek, množství fanoušků na sociálních sítích. Díky tomu prokazatelně zvyšuje obrat. Mezi její významné klienty patří např. Jan Becher Pernod Ricard, COTY, CK Blue Style, , Central Group, Marimex, Hollywood Classic Entertainment a další.
“S firmami ze skupiny Etnetera Group již delší dobu sdílíme nejen společné kanceláře, ale i stejný způsob uvažování v přístupu ke klientům i zaměstnancům založený na principech svobodně řízené firmy, transparentnosti a osobní zodpovědnosti. Proto je akvizice logickým krokem, který naše aktivity ještě více propojí,” uvedl Daniel Kafka, zakladatel firmy Fragile Media.
O společnosti Fragile Media
Kreativní mediální agentura zaměřující se na online marketing, a to jak na výkonovou část, tak na brand/image kampaně. Pomocí pokročilých nástrojů (efektivní PPC, Real Time Bidding, cílení na audience), efektivnímu využití médií a detailnímu měření, přivádí nejrelevantnější návštěvníky na webové stránky nebo sociální sítě svých klientů. Díky tomu reálně navyšuje obrat svých zákazníků a zvyšuje hodnotu jejich značek. Fragile Media je klíčový Key Google Partner s mezinárodní specializací na brandové a video kampaně v síti Google a Youtube.Diskuze k článku
Lukáš | LHe, 5.9.2014 18:28
Koukám že Etnetera kráčí ve stopách Dellu a RedHatu, aneb pokud neco nejaká firma umí něco co mi ne, tak si jí koupíme. :-)
BTW: Upravil bych captchu s otázkou "Kolik nohou má stonožka?"
Odpověď není jednoznačná: viz.: http://casopis.vesmir.cz/clanek/kolik-nohou-ma-stonozka
:-D
Lukáš