ETN Life

Ilustrační obrázek

Rozhovor s odcházejícím markeťákem

16. 06. 2014 13:45    kategorie: ETN Life    komentářů: 0

Dlouholetý marketingový šéf Etnetery, Ondřej Čihař odchází. Jak sám říká, po 11ti letech opravdu potřebuje změnu. Hledáme tedy nového střelce, který přinese novou energii, nové pohledy, nový přístup. Jak to uvnitř Etnetery a zvlášť marketingového oddělení vypadá a koho vlastně hledáme? Zeptali jsme se Ondry na pár otázek, které by případným uchazečům mohli dát lepší vhled.
 

O čem je marketing v ETN?

Hlavní část naší energie jsme vždy věnovali budování značky. Naší snahou bylo vybudovat obraz Etnetery coby firmy, která si kromě odbornosti a profesionality zakládá na svobodomyslném, neformálním prostředí a smyslu pro humor. Vznikly tak projekty jako Ervín, komiks Ljama, rádio Blanka, Offlineblog či tradiční sběrník humoru - ETN Plesk. Hlavní kanály jsou u nás web/blog, sociální média, aktivní publikace a přednášení na odborných konferencích a PR. Naopak prakticky nijak nevyužíváme placené inzerce.

To, oč usilujem v poslední době je, aby každá interakce s Etneterou bylo pro člověka tak výjimečnou zkušeností, aby měl nutkavou potřebu se o ní někomu dalšímu zmínit. Od fyzického kontaktu (vstup, recepce, zasedačky) přes obchodní nabídky, web, sociální média atd. V centru všeho by měl být samozřejmě výjimečný produkt/služba. Jsem přesvědčen, že marketing dnes není záležitostí jednoho člověka či oddělení, ale každého člověka ve firmě. Samotní zaměstnanci by totiž měli být prvními a hlavními spolutvůrci a následně šiřiteli všeho výjimečného, co vytvoří. Je však třeba říci, že zde jsme teprve na začátku cesty. Vyžaduje to totiž spolupráci a angažovanost lidí, kteří mají logicky priority někde jinde.

Kdo tvoří marketingový tým?

Aktuálně, pokud nepočítám sebe, je tu Jan “Pajda” Pastyřík, který má na starosti hlavně interní komunikaci, organizuje akce, stará se o web, propagační předměty a hlavně pohodu a dobrou atmosféru.
Druhým do party je Jakub Skupin. Zaměřuje se hlavně na sociální média a obecně obsahový marketing. Kuba je dříč, poctivý upřímník, skromný (možná až příliš :) a plný nápadů.

Na co myslíš, že by se měl nový markeťák zaměřit?

Je toho pochopitelně celá řada. Pokud pominu stávající aktivity, v poslední době se nám podařilo vyvinout několik zajímavých produktů (např. Soyka, SmartMeter, EWA), kterým chybí silná marketingová podpora. Takže nejenom stávající core služby Etnetery, ale hlavně tyto nové produkty a jejich propagace by měly stát v centru zájmu nového člověka. Je to spousta práce, ale práce nesmírně zajímavé, kreativní a s měřitelnými výsledky.

Jaká osobnost by to měla být?

Silná. Musí to být člověk zkušený, který bude mít nejenom jasnou představu, jak svou práci dělat, ale bude umět své záměry obhájit a přesvědčit o spolupráci ostatní kolegy. Segment podnikání Etnetery je děsně rychlý. Nemůžete si půl roku hrát s analýzami, plánováním či čekat s čím přijde někdo druhý. Je potřeba být aktivní. I samotná Etnetera je firma, kde jsou změny prakticky na denním pořádku. Bude se s nimi muset umět vypořádat, přijímat je a vlastně i vyvolávat.

Popis pozice.

Sdílet odkaz:
tisk

Diskuze k článku

K článku nebyl zatím přidán komentář.

Přidat příspěvek

 

Kontakt pro média


Máte zájem o další informace, odborný článek či přednášku na konferenci? Kontaktujte nás prosím na pr@etnetera.cz.

RSS - ETN Life


RSS kanál ETN Life Blogu

Offlineblog

Offlineblog

Ljama


Komix z prostředí imaginární firmy.

ljama

Ještě jste ho nečetli? Tak tudy ...

 
Doporučujeme: Nabídka práce, volná pracovní místa - pracovní portál SPRÁVNÝKROK.CZ